28 kwietnia 2015

Jej wysokość...

Dziś chciałam napisać coś o mojej maszynie, którą dostałam w prezencie od męża :) Jest nią Brother innov is 35, posiadam ją od zeszłych wakacji wiec już się zaprzyjaźniłyśmy i nauczyłyśmy się siebie nawzajem ;)

 Maszyna jest w pełni komputerowa, posiada 70 ściegów podstawowych i 7 automatycznych dziurek na guziki ( rewelacyjny wynalazek). Jedną z fajniejszych funkcji jest możliwość ustawienia prędkości maksymalnej szycia. Ryglowanie z którego zawsze korzystam, jak i podpowiedz na ekranie jakiej stopki użyć przy danym ściegu. Uważam, że jest stosunkowo cichą maszyną wiec sprawdza się przy wieczornym szyciu. 7 punktowe ząbki które przesuwają idealnie materiał pod stopką z możliwości całkowitego opuszczenia. Bardzo łatwy montaż stopki poprzez metodę "klik-klik". Automatyczny nawlekacz igły też jest precyzyjny wiec nie ma większego z tym problemu.

W zakupionym zestawie dostałam mnóstwo stopek igieł i innych gadżetów które ułatwiają prace. Najważniejszym z nich jest możliwość powiększenia blatu roboczego.

Ogólnie jestem zachwycona swoją maszyną i nie oddałabym jej za nic w świecie, jedyne o czym teraz marze to Owerlok. :)







2 komentarze:

  1. Jakie fajne ściegi dekoracyjne! Jak będziesz z nich korzystać to koniecznie pokaż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Automatyczne jednostopniowe obszywanie dziurek to ser sprawa, a co dopiero 7 wzorów! To cudeńko kosztowało Twojego męża chyba fortunę :D Jej wysokoś bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń